2014年1月6日 星期一

大肚相@PicSmile

一直以來都期待著自己當媽媽的一天
所以當我知道懷孕的那一刻
便已經決定給自己一份禮物
就是怕一輯美美的孕照留念
幸好老公很合作
叫他笑就笑
叫他不笑就不笑

在20週時已經開始在找拍攝孕照的公司
看了好幾間的作品
最後選了PicSmile
他拍攝的風格是我喜歡的style
定了32週拍照
不過28週時已經有肚紋出現了
所以最後改了30週拍照

攝影師Justin很nice、很專業
盡量把我想拍的相片都拍了
原本2小時拍攝時間
最後用了接近3小時才完成

頭飾和鞋仔自製的









↓選了這張做12R





















全部相片都很滿意呢~
如果下次再懷孕我一定會再影多一輯^^

6 則留言:

  1. 好靚呢﹗但見你黑色衫瞓o係張椅o個張好似好危險咁,唔好愛靚唔愛命呀﹗
    第一張相個頭飾好靚呢,影出黎好sweet sweet呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞!
      haha~影果時真係咩都唔怕!!我覺得最辛苦係舉高雙腳果個pose

      刪除
  2. 等溫泉蛋出世後再去影樓影全家幅

    回覆刪除