2014年2月12日 星期三

我的生產記錄

琴晚同小蛋訓完話
今朝一起身去廁所就見紅了
令我十分緊張
媽媽group的朋友都叫我要先吃飽同沖涼後先好入院
有些媽媽就話冇陣痛可以唔洗咁快入院
但我見紅並不是血絲咁簡單
而家整條m巾都濕了
所以我很快地沖涼洗頭
再食左個早餐後就慢慢去搭士入院

入到醫院拿左排版就入A7產前病房了
姑娘幫我檢查是否要生了
昵個過程很唔舒服呢
仲俾姑娘串話咁妳都忍唔到點生呀
但真係好痛呀~_~

係產前病房有好多位媽媽都在待產
其中有幾位媽媽都見紅左幾日仲未生得
攪到我好擔心唔知要幾耐先生
更何況我仲未有陣痛

之前係產前病房和另一位媽媽相約散步
我地係病房走廊行來行去
都行左成個鐘
終於都覺得有輕微痛了
但都仲好輕鬆

果位媽媽老公仲買左綠豆沙俾我食
講真我一直都冇清過胎毒
昵碗綠豆沙就係我懷住小蛋食的第一碗綠豆沙XDD

係產前病房一直到傍晚才開始有少少痛
仲諗住冇咁快生
叫老公返去休息
點知最後老公趕唔切陪產T_T
諗起就唔開心呀~

半夜三更痛到我行唔到
仲有些想痾大的感覺
姑娘見我咁痛苦即幫我檢查
一檢查就話開左4度
唔怪得咁痛啦
即刻要安排我入產房
我亦都第一時間call老公了
但我一入產房10分鐘左右就生左了omg..
老公只有在走廊等等等
(提提各位就生的媽媽一定要早些叫老公入院)



1 則留言: